Ingen uppdatering

No update idag. Personal reasons

First day of the week

Hey what's up and welcome to my blog. Som ni ser så har jag rensat hela bloggen för att nu kunna starta om på nytt och liksom försöka få ett flyt på det här med bloggandet men vi får väl se hur det här går haha. Nej men vad har hänt idag då? 
 
Jo jag har varit i skolan, som jag alltid är, vilket är sjukt bajs tråkigt för det mesta om vi inte har bra lektioner eller så. Var med Andréa, Albin och Ian stortsett hela dagen. Bra människor. Man slutade strax innan 15 typ och så åkte jag hem med Sandra och Albin, Emelie hade gått hem vid lunchen redan så ja det vart bara vi. När jag kom hem så åt jag typ och sen fixade ner musik till min mobil och sen har jag geekat Naruto. Ny favorit serie, grymmaste jag sätt azz. Grät lite imorse dock när jag kolla ett avsnitt när min favorit karaktär dog men han kom tillbaka till livet något avsnitt efter så det va en stor relief! 
 
Atm så kikar jag med Stoffe och lyssnar på musik. Försöker hitta en film att se men hittar ingen. Får väl se någon jag redan sett eller så helt enkelt. Kanske kolla om Orange is the new black? Ahhh svårt det här! :( Men men damer och herrar, uppdaterar snart eller imorrn. 
Från vänster: Sakura, Naruto, Kakashi och Sasuke c: 

STARTING OVER

Startar om hela bloggen nu därför typ inga inlägg men börjar bloggandet när jag vaknat!

Välkommen till min nya blogg!

Hey, what's up? Jag är då Ronya aka Roki och är en tjej på 16 vintrar med väldigt mycket energi, dem som känner mig vet vad jag menar. Jag bor i en liten ort kallad Västerhaninge, nog det tråkigaste stället du kan bo på, for real alltså. Jag går första året på gymnasiet och går den estetiska linjen. Estetik och media. Jag trivs sjukt jävla bra i min klass, finns väll dock ett par jag stör mig på när dem lägger kommentarer på allt och alla hela tiden men vad ska man göra? Dem har inte gått ur fjortis stadiet än. Jag var en person som förlät folk lätt men nu har mitt självförtroende blivit så sjukt bra att jag inser att jag faktiskt inte inte behöver ha kvar dem i mitt liv som svikit eller sårat mig. Jag har en viss attityd som folk tycker då är ''bitchig'' men de beror liksom på om jag har något emot dig eller är sur/irriterad som den attityden blir bicthig liksom. 
 
En stor del av mitt liv är Youtube & Musik. Musik lyssnar jag på ca 7 timmar om dagen, under skoltid och när jag kommer hem. Jag gillar också att sjunga och dansa men det är väl inte så värst intressant direkt. Sen Youtube. Där sitter jag resten av dagen, jag kollar videos från PewDiePie till Zoella. Jag kollar på det mesta helt enkelt, har också börjat med youtube men har inget bra video redigerings program så kan inte lägga upp något än. Men så fort jag har det, då så ska det uppdateras! Dock kommer mina videos vara på engelska men ja.
 
En annan stordel av mitt liv är the Janoskians. Det är 5 pranksters från Australien som då gör massa roliga videos etc uppe på youtube. Gruppen består av bröderna Jai, Luke och Beau. Jai och Luke är tvillingar och Beau är deras 3 år äldre bror. Och sen dem två kompisarna Daniel aka Skip och James. Jag har väl varit en janoskianator, som deras fans då kallas, i ca 5-6 månader nu och mött vänner genom just den fandomen, vi är en stor familj nu, förut var vi inte så många. Dock finns det ju massa fakers som bara gillar dem pga brooks bröderna som då klassas snyggast och dem som är fakers vet t.ex inte vem dem andra två är. Jag älskar alla men dem som då är mina absoluta favoriter är Beau och Daniel. Jag var på deras konsert den 13/9 och jag ångrar ingenting. Det var en helt underbar upplevelse och jag drog då dit tillsammans med min allra bästavän Sandra och min andra nära vän, Emma, som jag då lärt känna via sociala medier. Sen så hängde Emmas kompis Josefin med också. Bilder från den konserten kommer upp när jag har gjort vattenstämpel på alla så ingen tar dem och säger att det är deras bild eller något.
 
Ja, det var väl det viktiga I guess, om ni undrar något är det bara att kommentera eller så. Slänger in ne bild på mig här nedanför oxå.